ســــــاده

ســــــاده

من یک زنم. مثل همه ی زن های دیگر و متفاوت با همه ی زنهای دیگر!
ســــــاده

ســــــاده

من یک زنم. مثل همه ی زن های دیگر و متفاوت با همه ی زنهای دیگر!

خداحافظی

هو البصیر


هویت ما آدم ها تنها یک چیز است و بس ! 

عبودیت 

عبودیت 

عبودیت 

حال بندگی  داشتن را خیلی چیزها از آدم میگیره . 

من / ما قرار هست از این دنیا فقط عبور کنیم ، عبور کنیم تا به اون اصل برسیم .چیزهایی هست تو میسر که جلوی رشد رو می گیره ، حتی اگه جلوی رشد رو نگیره تو رو متوقف می کنه و خیر زیادی نمی رسونه ، هر چیزی که تو رو متوقف کنه باعث پس رفتن می شه . 


*** باید ببینیم چه چیزایی دارن ما رو مصرف می کنند * **


هر چیزی که باعث رشد نمی شه رو باید حذف کرد . 

دوستان خوبی اینجا پیدا کردم ، مهربون ، پاک ، زُلال . 

با آرزوی نور و سلامتی و شادی برای همتتون ، ازتون خداحافظی می کنم و به خدای بزرگ می سپارمتون . 

والله خیرالحافظون . 

نظرات 11 + ارسال نظر
Mr chapool پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:14 ق.ظ http://chapdas.blogsky.com

چقد پا قدم ما بده :|
هر جا میریم خداحافظی می کنن!

خدا نکنه ، ، کم سعادتی ماست .
براتون آرزوی شادی و موفقیت و عزت دارم ، ان شالله پدرتون حالشون سریع خوب بشه و سایه سرتون باشه .

مهدیه ماه پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ق.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

مهدیه ی مهربون جز اولین دوستان تو اون گروه ، خدا همیشه پشت و پناهت .

دلژین پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:04 ق.ظ http://delzhin313.blogsky.com

مریم نوشتنت این جا خیلی خوب بود
یه ادم با تجربه
من واقعا استفاده میکردم از نوشته هات
راهنمایی هات
خیلی ناراحتم از رفتنت
خیلی

قربونت برم مریم جان ، لطف داری .
عزیززززمممم
ایمیل رو سیو کن ، گاهی حالمو بپرسی خوشحال می شم .

ام اسی خوشبخت پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:01 ب.ظ http://mslifestyle.blog.ir

سلام
خوب هستید؟
با دلژین عزیز موافقم، منم خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم و نوشته هاتون همیشه یک درسی برام داشتن، حتی همین خداحافظی برام خیلی درس ها داره. از نوشته هاتون لذت میبردم و آرامش میگرفتم، قاعدتا دوست دارم همچنان بنویسید.
خیلی دوست داشتم یک روزی ببینمتون.
نمیتونم بگم خداحافظی نکنید و نرید چون میدونم تصمیمتون بر اساس یک حس لحظه ای نیست و بهش فکر کردید، بخصوص که هدف از رفتنتون عبودیت هست. پس به خدا میسپارمتون و از خدای مهربان میخوام پشت و پناهتون باشه.
برای همه چیزهایی که ازتون یاد گرفتم ممنون.
امیدوارم یک روزی باز هم تصمیم به نوشتن بگیرید.
و امیدوارترم که روزی ببینمتون :)
یا علی :)

سلام ، ممنون خوبم خدا رو شکر .
شما لطف و محبت داری، من هم حقیقتا از شما آموختم .
ان شالله دیداری میسر بشه که من هم مشتاق تون هستم .
ایمیل من رو داشته باشین برام إیمیلی بفرستین تا بتونم باهاتون ارتباط داشته باشم .
متشکرم و امیدوارم نور خداوند در همه ی لحظه هاتون جاری باشه و لحظه لحظه با ذکرش آروم و سلامت باشین .
حتما به من إیمیلی بفرستید .
دوست زُلالِ دوست داشتنی من .
علی یارت

ماه پیشونی جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:50 ب.ظ http://zendegiswed.blogfa.com/

وای چقد خداحافظی تلخه
نروووو

زینب عزیزم امیدوارم نخودت که حالا دیگه واسه خودش یه هندونه ی درشت و شیرین شده به سلامتی دنیا بیاد و در سایه خداوند و همسر مهربونت روزهای خوشی رو تجربه کنین

مهدیه ماه جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:07 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

امیدوارم هرجا هستی شاد باشی...سرشار از ارامش...

ممنونم دوست خوبم ، تو هم همینطور دست خدا همرات همیشه

ف، م جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام
خدای خوب مراقب شما باشه. هر وقت یادتون بود واسه منم دعا کنید

سلام ، ممنون دوست خوبم ، خوشحالم برای رو إبرها بودنت .
ان شالله همیشه غرق در آرامش و نور باشی

بهسا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:12 ق.ظ http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

سلام مریم جان
دلم گرفت از رفتنت ولی باهات موافقم که خیلی چیزها جلوی رشد آدم رو می گیرند و ما رو بدون منفعت خاصی بهشون وابسته می کنن.
ایکاش منم چنین جسارتی رو پیدا کنم که یک روز قید همه این ها رو بزنم
خیلی مهربون و فهمیده هستی و من همیشه از شما یاد گرفتم.
خیلی خیلی براتون آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت می کنم

سلام بهسای عزیزم
قربونت شم ، لطف داری همیشه ،
ان شالله اون چیزی که خیره برات همیشه سر راهت قرار بگیره .
این بزرگی و مناعت طبع و لطف تورو می رسونه .
خیلی ممنونم و من هم برات از خدا آرزوی بهترین ها بهترین ها رو دارم همراه با آرامش و بزرگی .

تیام شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام خانمم خیلی نبود باهاتون اشنا شده بودم ولی همین مدت کوتاه دلبسته مطالبتون شدم خدا یارو یاورتون

ممنون ، لطف دارین شما ، کاش وبلاگ می دادین که می خوندمتون ، هرچند حالا که دارم می رم تا وقتم برای کارهای مهمتر صرف بشه ان شالله .
خدا پشت و پناه شما

Mohammad دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:10 ق.ظ

بهترینها رو براتون آرزو میکنم
همه ما میایم و میریم فقط نام نیک میمونه
امیدوارم هر چی از خدا میخواین بهتون بده
قلب مهربونی داری ،، با قلب مهربونت برامون دعا کن
به امید دیدار

سلام آقا محمد
ممنونم ، مهربونی و صفا از شماست . از خدا براتون عمر با عزت همراه با سلامتی نور و عشق طلب می کنم .
خدا وند پشت و پناهتون .
مهربونی شما نسبت به خانواده صفت بارز شماست ، مستدام باشید

مگی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:33 ب.ظ

شانس من بود این خداحافظی و پایان؟

سلام بر مگی لطیف
شما رو بیشتر أوقات می خوندم ، اما فرصت آشنایی بیشتر میسر نشد متاسفانه .
در مسیر زندگی قوی قوی قوی و مستحکم باش و برای این استحکام و قدرت احتیاج داری که دستت رو در دست خداوند بگذاری .
برای قلب آزرده ی این روزهایت از خداوند نور یقین و توکلش را طلب می کنم .
دلت به نورش ، محکم ، آرام و پرصلابت باد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد